ویرایش محتوا
ارتباط با ما
ارتباط با ما 025-33349010

رستوران اکبر جوجه مجموعه گردشگری زیتون

زمان مطالعه: 4 دقیقه

اکبر جوجه قم

گلوگاه، اولین شهر ترویج دهنده اکبر جوجه بوده اما شما عزیزان امروزه در تمام شهر ها و شهرستان های ایران یکی از شعبات اکبر جوجه را مشاهده می کنید که این شعبات زیاد، نشان از استقبال خوب مردم، از این غذا است. اگر جزء طرفداران پر و پا قرص مرغ و جوجه هستید بدانید که اکبر جوجه، می تواند در لیست هفتگی غذاهای محبوب شما قرار بگیرد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در طول سفر، یاد طعم و مزه اکبر جوجه بیافتید و ندانید که:

معمولا در رستوران های بین راهی به تعداد انگشت شمار، شاهد منوی اکبر جوجه هستید؛ از این رو، نمی توانید همیشه بر روی موجودی رستوران ها حساب باز کنید اما ما به شما، مجموعه ای بین راهی (اکبر جوجه قم) را معرفی می کنیم که در تمام ایام سال و روز های هفته، با به روز ترین متریال اکبر جوجه های اصیل کلبادی را تقدیم شما عزیزان می نماید.

این غذا در کنار کته های زعفرانی ایرانی و سس انار معنا پیدا می کند پس اگر عاشق ترکیب مرغ و برنج هستید به شما پیشنهاد می کنیم تا این غذای لذیذ را از دست ندهید. با انتخاب این غذا، سفارتان را خاطره انگیز تر کنید و با احساسی عالی، به راهتان ادامه دهید.

اکبر جوجه، این روز ها طرفدارن زیادی پیدا کرده و شما در اکثر عروسی و مهمانی ها شاهد سرو آن هستید؛ اگر قصد دارید در مراسمات خود این غذای لذیذ را سفارش دهید، بهتر است به سالن آب و آتش مراجعه کرده و یک سفر کوتاه مدت را به صرف شامی خوشمزه، داشته باشید و از کوچک ترین اتفاقات جهت خوشحال کردن عزیزانتان استفاده نمایید.

دست اندر کاران و آشپزان مجتمع آب و آتش (سالن اکبر جوجه) تلاش کردند تا طرز پخت اکبر جوجه را از نوادگان آقای کلبادی (تحت نظر آموزش های پی در پی) تقلید کنند و بهترین عملکرد خود را با مجوز اصلی، در دید مسافران به نمایش گذارند. با انتخاب این مجموعه، طعم غذاهای شمالی را به شهر  قم و یا تهران بیاورید.

 

آدرس اکبر جوجه قم

رستوران آب و آتش که واقع در 25 کیلو متری بین شهر قم و تهران قرار دارد که یکی از نمایندگی های اصلی اکبر جوجه قم می باشد. این رستوران مستقیما زیر نظر سازمان بهداشت فعالیت می کند تا مسافران عزیز بتوانند بدون دغدغه های بهداشتی، از سفر خود لذت ببرند. اگر در بین جاده قم و تهران هستید و نمی دانید چه غذایی می تواند روتین همیشگی سفر شما را (از لحاظ غذایی) از بین ببرد و حس و حالی تازه را به شما ببخشد، بهتر است سری به مجتمع آب و آتش مجموعه گردشگری زیتون بزنید و رستوران اکبر جوجه قم را برای ناهار و یا شامتان انتخاب کنید.

مطمئنا از رفتن به این رستوران و سپری کردن لحظات شیرین میل کردن غذا، پشیمان نمی شوید بلکه خاطره ای به یاد ماندنی را از سفر خود، ثبت می کنید.

 

خرید اکبر جوجه

اگر به سلامتی خود (مخصوصا در مسافرت ها) اهمیت ویژه ای می دهید باید در سفارش دادن اکبر جوجه دقت زیادی داشته باشید. اکبر جوجه هایی که اکثرا در رستوران های بین راهی طبخ می شود از کیفیت بالایی برخوردار نیستند پس در انتخابتان توجه کنید؛ جای نگرانی نیست با توجه به عصر ارتباطات و سهولت کار ها می توانید با مراجعه به گوگل و جست و جویی ساده درباره بهترین شعبات اکبر جوجه در شهر مورد نظرتان، می توانید به اطلاعات مفیدی دست بیابید و غذایی خوشمزه و کاملا سالم را میل کنید.

سعی داشته باشید غذا خوریی را برای اسکان موقت و میل کردن اکبر جوجه انتخاب کنید که از فضای مناسب، سرویس دهی درست و مواد اولیه مرغوب استفاده کرده باشند؛ تاثیر موارد گفته شده به قدری زیاد است که اگر هر کدام از این ویژگی ها به طور کامل اعمال نشود، شما با مشکلات متعددی رو به رو خواهید شد در نتیجه ظاهر و سرویس دهی یک رستوران را قبل از انتخابتان، بررسی کنید.

شما مسافران عزیز می توانید در مجموعه گردشگری زیتون، خرید اکبر جوجه را انجام دهید و این غذای محبوب را در رستورانی شیک با فضای کاملا دل انگیز نوش جان کنید اگر هم تمایل دارید اکبر جوجه را در داخل ماشین و حین سفر میل نمایید، می توانید سفارشتان را به صورت بیرون بر ثبت کنید.

طرز پخت اکبر جوجه قم
به جرأت می توان گفت یکی از دلایل خوشمزگی بیش از حد این غذا، کره حیوانی و روغن محلیی است که در پروسه طبخ آن، نقش به سزایی دارد. اصالت اکبر جوجه به مرغ تازه و سایز کوچک آن، بر می گردد اما مرینیت ها و مواد اولیه ای که در پخت آن نقش دارند نیز بی تاثیر نیستند.

خالی از لطف نیست بدانید که: جوجه های استفاده شده در تهیه اکبر جوجه، همگی 28 روزه هستند و استفاده از این جوجه ها کاملا به نفع شماست چراکه هیچ آمپول هورمونی به آن ها تزریق نشده و کاملا سالم هستند.

کره و روغنی که درون دیگ های پخت و پز اکبر جوجه شناور است می تواند جوجه ها را به ترد ترین حالت ممکن تبدیل کند و لذت غذا را چندین برابر کند.

 

در پایان

پیشنهاد می کنیم اگر قصد سفر به قم و یا تهران را دارید و یا در موقعیت های مکانی نام برده شده متوقف می شوید از مجموعه گردشگری زیتون دیدن فرمایید. این مجموعه علاوه بر رفع نیاز های خوراکی و پوشاکی شما، به خوش گذرانی تان نیز اهمیت می دهد و سعی داشته بهترین خدمات را به صورت کامل، به شما عرضه کند. وقت طلاست پس در راه صرف کردن آن از تجربیات دیگران بهره بگیرید و نظرات آن ها را در انتخاب مکان های مختلف، دخیل کنید؛ شما می توانید تمام مجتمع های واقع شده در مجموعه گردشگری زیتون را بررسی کنید و از نظرات مسافران قبلی و یا مجاوران، نهایت استفاده را ببرید. منتظر ثبت دیدگاه شما عزیزان جهت پیشبرد بهتر مجموعه هستیم و از انتقادات شما، نهایت استفاده را می بریم.

لدت غذا خوردن را با اکبر جوجه قم تجربه کنید.