ویرایش محتوا
ارتباط با ما
ارتباط با ما 025-33349010

گلخانه مجموعه گردشگری زیتون

زمان مطالعه: 4 دقیقه

گلخانه مجتمع زیتون

شما با ورود به گلخانه مجموعه زیتون، لحظاتی باور نکردنی را تجربه خواهید کرد؛ با ما همراه باشید تا اطلاعات تکمیلی این مجموعه را به دست آورید.

اگر خستگی‌های روز بر شما غلبه کرده و یک روز تعطیل به همراه خانواده و یا دوستانتان نیاز دارید تا به یک تفریح آرامش بخش دعوت شوید، گلخانه مجتمع تفریحی زیتون بهترین گزینه است. گلخانه مجموعه گردشگری زیتون حدودا 7000 متر مربع زمین را در بر گرفته است و این محدوده شامل دستاورد‌های مختلفی می‌باشد که در ادامه آن‌ها را به صورت اختصاصی توضیح می‌دهیم.

اگر برای اولین بار قصد دارید که از این مکان تفریحی- گردشگری دیدن کنید پیشنهاد می‌شود حتما در طول شب این مناظر را برای کاوش و تفریح انتخاب فرمایید. در شب، چراغ‌های روشنایی این محدوده، جذابیت بیشتری را به قسمت‌های مختلف گلخانه می‌بخشد و هیجان دیدن گلخانه را چندین برابر می‌کند. ناگفته نماند که در فصل زمستان و هنگام بارش باران، بازدید از گلخانه مجتمع زیتون حال و هوایی وصف ناپذیری برای بازدید کنندگان به ارمغان می‌آورد.

 

شربت خانه ترنجستان

یکی از دغدغه‌های کودکان به هنگام دیدن مناطق گردشگری و تفریحی مختلف، تأمین خوراکی می‌باشد. مسئولین گلخانه مجموعه زیتون با در نظر گرفتن نیازها و خستگی بازدید کنندگان، اقدام به تأسیس شربت خانه ترنجستان کردند و با استقبال بسیار خوبی مواجه شدند.

شما بزرگواران قبل و یا بعد از دیدن قسمت‌های مختلف گلخانه مجموعه توریستی زیتون می‌توانید به شربت خانه ترنجستان مراجعه فرمایید و در این فضای جذاب استراحت نمایید. شربت خانه ترنجستان توانسته انواع شربت‌های آرامش بخش را برای شما عزیزان فراهم آورد تا وایب مثبتی را از فضا و پذیرایی این گلخانه دریافت نمایید.

لازم به ذکر است بدانید در این شربت خانه انواع کیک‌های خوشمزه روز دنیا نیز سرو می‌شود؛ شما با سفارش این کیک‌های تازه می‌توانید کامتان را در طول سفر به دنیای طبیعت، شیرین کنید. فضای شربت خانه برای افرادی که از کافه‌های همیشگی خسته شده‌اند، بسیار مناسب است و یکی از بهترین لوکیشن‌های عکاسی مجتمع توریستی زیتون به حساب می‌آید.

ترکیب میز چوبی این شربت خانه با صدای پرندگان و دریاچه‌های مصنوعی این مجموعه، صحنه‌ای بسیار لذت بخش را برایتان فراهم می‌کند.

 

غار آبزیان

با اضافه شدن غار آبزیان در گلخانه مجتمع گردشگری زیتون، روزانه شاهد هجوم بازدید کنندگان بودیم و علت این اتفاق هم:

دکوراسیون عجیب این غار و وجود آبزیان کم‌یاب در این مکان بود. اگر شما هم قصد دارید به کودکان خود گونه‌های مختلف آبزیان را نشان دهید و یا خودتان می‌خواهید با آبزیان مختلف آشنا شوید، این غار آماده پذیرایی از شما عزیزان است.

 

جالب است شما عزیزان بدانید که غار آبزیان مجموعه زیتون از ویژگی منحصر به فرد برخوردار است:

در این غار، می‌توانید با هماهنگی‌های از قبل انجام شده مراسمات خود را به نحو احسن برگذار کنید و حس و حالی جدید را تجربه نمایید. اگر به دنبال این هستید که امسال تولدتان را به نوع دیگری برگذار کنید حتما غار آبزیان را به عنوان لوکیشن برتر انتخاب نمایید. تم‌های متفاوتی را با توجه به سلیقه و دیزاینی که می‌پسندید، می‌توانید در این غار اجرا کنید و عکس‌هایی به یاد ماندنی را از تولد متفاوتتان ثبت نمایید.

 

باغ پرندگان

دیدنی‌ترین مکان گلخانه مجموعه زیتون، باغ پرندگان است؛ جایی که محدودیت سنی برای آن نخواهیم داشت. فرقی نمی‌کند؛ کودک باشید که از جنب و جوش پرندگان به وجد بیاید یا بزرگسال باشید و از زیبایی‌های پرندگان شکرگذار خداوند شوید، تمامی انسان‌ها تمایل دارند تا از این مکان تفریحی دیدن کنند.

یکی از تفریحات سالم جوانان دیدن زیبایی‌های خلقت است که در این مجموعه (زیتون) سعی داشته‌ایم جذاب‌ترین و به روزترین این تفریحات را گرد هم آوریم. دیدن باغ پرندگان تجربه‌ای مفید و تأثیرگذار برای انسان‌هاست؛ پس تا دیر نشده از این همه زیبایی تجمع یافته، لذت ببرید.

 

رودخانه و آبشار مصنوعی

فضایی را تصور کنید که در میان یک رودخانه بسیار زیبا در میان اردک‌ها، مرغابی‌ها، فلامینگوها و دیگر حیوانات دریایی قدم برمی‌دارید.حس و حال عجیبی که هنگام رفت و آمد در این مسیر رودخانه تجربه می‌کنید، به جرأت می‌تواند جزء 10 حس برتر دنیا باشد.

این مسیر رودخانه با پلی چوبی و چراغ‌هایی به رنگ بنفش و آبی تزئین شده که می‌تواند بهترین فضای عکاسی دریایی را برای شما فراهم آورد.آبشار مصنوعی یکی از ایده‌های بسیار جالب طراحان مجتمع توریستی زیتون بوده است که توانسته حس و حال دریا را برای شما به طور کامل، تداعی کند.

اگر شما هم به صدای آبشار علاقه زیادی دارید و می‌توانید با گوش دادن به این صدا، ساعت‌ها آرامش را به ذهنتان هدیه دهید، بهترین فضای استراحت بین راهی برای شما عزیزان:

مجموعه تفریحی- گردشگری زیتون و مراجعه به رودخانه این مرکز می‌باشد.

 

نمایشگاه گل و گیاه

تا به حال برای شما پیش آمده که برای جست و جوی گیاه و یا گلی نایاب به مناطق دور سفر کنید و یا به صورت اینترنتی و نادیده گلی را خریداری کنید؟

اگر شما هم به خرید گل و گیاه از سایت‌های اینترنتی اعتمادی ندارید بهتر است به مجموعه زیتون واقع در کیلومتر 17 بزرگراه قم- تهران سری بزنید. شما می‌توانید با انتخاب گلخانه مجموعه زیتون از فضای سرسبز تعبیه شده لذت ببرید و در کنار آن از نمایشگاه گل و گیاه خریدهای خود را انجام دهید. در این مرکز، انواع گل‌های مختلف از لحاظ: رنگ، مقاومت، پوششی که به منطقه می‌دهند و غیره را جست و جو نمایید.

گل‌های خریداری شده توسط شما، با بهترین روش بسته بندی می‌شوند تا به هنگام حمل و نقل، آسیبی نبینند. کاکتوس یکی از گیاهانی‌ست که باتوجه به خاصیت فراوانی که دارد، مورد علاقه عموم قرار گرفته است. اگر شما هم به دنبال کاکتوس‌های خاص می‌گردید، در نمایشگاه گل و گیاه مجتمع تفریحی زیتون می‌توانید آن‌ها را پیدا و خریداری کنید.

قیمت گل و گیاه در گلخانه مجموعه زیتون بسیار مناسب است زیرا این مجموعه با مدیریت قوی که دارد توانسته گل‌ها را بدون هیچ واسطه‌ای، تولید و به دست مشتریان برساند. در تمام فصول سال می‌توانید شاهد گل و گیاه‌های جذاب در این گلخانه باشید و خریدتان را بدون واسطه انجام دهید.

اگر شما هم یکی از دوست داران طبیعت هستید حتما به گلخانه مجتمع زیتون سری بزنید و از وجود این صحنه‌های دلنشین نهایت استفاده را ببرید.