ویرایش محتوا
ارتباط با ما
ارتباط با ما 025-33349010

کافه بارانا مجموعه گردشگری زیتون

زمان مطالعه: 4 دقیقه

کافه بارانا مقصدی برای پیدا کردن آرامش در حین سفر است، با ما همراه شوید تا یکی از دنج‌ترین کافه‌های بین راهی را برایتان معرفی کنیم.

موقعیت مکانی کافه بارانا

در کیلومتر 17 اتوبان قم- تهران مجموعه توریستی زیتون قرار دارد که این مجتمع کافه و رستوران‌های متنوعی را در خود جای داده است. دسترسی به این کافه، در مجتمع تفریحی زیتون اصلا پیچیده نیست و شما با مشاهده تابلوهای راهنمای این مجموعه می‌توانید به راحتی از امکانات کافه بارانا استفاده نمایید. مجموعه گردشگری زیتون با قرار دادن تابلوهای واضح سعی داشته تا مسافران دسترسی بسیار آسانی را به بخش‌های مختلف این مجموعه، داشته باشند.

 

امکانات کافه بارانا

اگر جزء افرادی هستید که روزانه به تفریح کردن در فضای باز علاقه نشان می‌دهند، بی‌شک کافه بارانا انتخابی بی‌نظیر برای شماست. کافه بارانا به عنوان یکی از سفره خانه‌های سنتی مابین استان قم و تهران شناخته می‌شود که شما می‌توانید در این محوطه از‌های مختلف غذا و نوشیدنی آن بهره ببرید.

 

طراحی و ساخت کافه بارانا

استراحت کردن در فضایی سرسبز و پهناور می‌تواند خستگی رانندگان را به طور کامل از بین ببرد، اگر به دنبال همچین موقعیت جذابی هستید به شما کافه بارانا واقع در مجتمع توریستی زیتون را پیشنهاد می‌کنیم.

با استقرار پیدا کردن در کافه بارانا می‌توانید حس و حال سفرهای شمالی را تجربه کنید چراکه در این مکان آب و هوای بسیار خوشی قالب است.سرسبزی در کنار آبشار می‌تواند روح انسان را تازه سازد و ذهن را برای ادامه سفر، آماده کند. پس از ورود به سفره خانه سنتی بارانا با آبشاری جذاب روبه‌رو می‌شوید که طراوت و شادابی را در هر ساعت از شبانه روز به شما مسافران عزیز، هدیه می‌دهد.

اگر علاقه‌مند به عکاس هستید بدانید که در این لوکشین می‌توانید عکس‌های جذابی را در کنار آبشارهای از پیش تعیین شده، به نمایش بگذارید. حوض‌های بزرگ و کوچکی که در ابتدای درب ورودی این کافه قرار دارد طرحی بسیار جذاب و رنگی آسمانی دارد.

کاشی کاری‌های انجام شده بر روی این حوضچه‌ها، می‌تواند شما را به سال‌های بسیار دور ببرد و خاطرات خانه‌های آب و اجدادی را برایتان تداعی کند. فضای اصلی استراحت در این سفره خانه سنتی بین راهی، آلاچیق‌های چوبی می‌باشد که سقفی پوشیده از جنس چوب مرغوب دارد.

با قرار گرفتن درون این آلاچیق‌ها دیگر نگران بارش باران و برف و یا گرمای بیش از حد خورشید نخواهید بود.آلاچیق‌های متعدد که در قلب این کافه نهادینه شده است به مراجعه کنندگان اجازه می‌دهد تا به صورت خانوادگی از این فضا لذت ببرند.

مسافرانی که تنها هدفشان از سفر، خوش‌گذرانی در کنار خانواده‌هاست؛ کافه بارانا می‌تواند میزبان خوبی برای آن‌ها باشد. کف آلاچیق‌های کافه بارانا از قالیچه‌های رنگی پوشیده شده است شما می‌توانید به انتخاب خودتان هر یک از آلاچیق‌های این مجموعه را برای تفریحاتتان انتخاب نمایید.

وجود آلاچیق‌ها در این بخش از مجتمع گردشگری زیتون، مسافران را در برابر عوامل محیطی حفظ می‌کند و حس و حالی عجیب را به آن‌ها می‌بخشد. کسانی که قصد استقرار یافتن در کافه‌ها را دارند اهمیتی زیادی به بحث روشنایی آن منطقه می‌دهند؛ جالب است بدانید در کافه بارانا:

ادوات روشنایی به مقدار لازم موجود است و حتی در شب هم می‌توانید به راحتی از فضای این کافه دیدن فرمایید. اگر قصد استراحت در این مکان را دارید نگران نباشید؛ کافه بارانا فضای وسیعی را برای ورود و خروج مسافران درنظر گرفته است. در کافه بارانا نیازی نیست پس از میل کردن غذا به سرعت آلاچیق‌ها را تخلیه نمایید شما می‌توانید پس از سرو غذا نیز در این مکان استراحت کنید و از سرویس‌های مختلف این مجموعه لذت ببرید.

 

منوی غذا و نوشیدنی کافه بارانا

در این کافه، شما می‌توانید از نوشیدنی‌های سرد و گرم در تمامی فصول سال بهره ببرید و در کنار آن‌ها، غذاهای سنتی مورد نیازتان را سفارش دهید.اگر در جست‌وجوی یک نوشیدنی گرم در زمستان هستید، قهوه‌های مختلف کافه بارانا می‌تواند دمای بدنی شما را گرم و انرژی زیادی را به شما تزریق نماید.

شما می‌توانید قهوه‌های ترکیبی و یا ساده را با برندهای مختلف ایرانی و خارجی از کافه بارانا بخواهید. درضمن اگر گرمای جاده در فصل تابستان بر شما غلبه کرد نوشیدنی‌های این مجموعه را در کنار غذا و یا به صورت انفرادی، فراموش نکنید.

سرویس چای نیز یکی از الزامات سفره‌های ایرانی می‌باشد که در این مجموعه به صورت کامل سرو می‌شود. شما عزیزان هم قبل از سرو غذا می‌توانید سرویس چای را سفارش دهید و هم می‌توانید پس از میل کردن غذاهای ایرانی این مجموعه، از این سرویس استفاده کنید.

بدانید پرفروش‌ترین غذاهای ایرانی در کافه بارانا پخت می‌شود شامل موارد زیر می‌باشد:

برای انتخاب هرکدام از این غذاها، کافیست با پرسنل کافه بارانا هماهنگ شوید. تمامی الزمات سفره‌های ایرانی در این کافه مهیاست و شما با خیالی راحت نسبت به کیفیت و نحوه برخورد کارکنان این کافه، می‌توانید سفارشتان را ثبت نمایید.

 

ساعت کاری کافه سنتی بارانا

در هر ساعت از شبانه روز که در سفر هستید و قصد دارید در یک مکان عمومی استراحت داشته باشید، مجتمع توریستی زیتون در خدمت رسانی به شما حاضر است. کافه بارانا یکی از معدود کافه‌های بین راهی است که به صورت 24 ساعته سرویس‌های مختلف را ارائه می‌دهد.

هر زمان که به این کافه مراجعه کنید، پرسنل کارآموخته این مجموعه تمامی امکانات خوراکی، تفریحی و غیره را برای شما عزیزان فراهم می‌کنند. فرقی نمی‌کند چه ساعتی از شبانه روز را برای استراحتتان انتخاب کرده‌اید تنها کافیست کافه بارانا را مقصد خود قرار دهید.

نگران سرو غذا در ساعت‌های مختلف نباشید زیرا این کافه مواد غذایی را به صورت روزانه شارژ می‌کند و برای کارکنان این کافه تفاوتی ندارد که:

شما صبح به این کافه مراجعه کرده‌اید یا شب؟ خدمات به صورت یکسان بدون محدودیت زمانی به مسافران عزیز ارائه می‌شود. اگر شما هم از رفتن به کافه‌های مدرن داخل شهر خسته شده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از فضای سنتی و دنج این کافه زیبا، استفاده نمایید.