ویرایش محتوا
ارتباط با ما
ارتباط با ما 025-33349010

رستوران سنتی نبی مجتمع گردشگری زیتون

زمان مطالعه: 4 دقیقه

رستوران نبی

رستوران سنتی نبی یکی از رستوران‌های بین جاده‌ای است که توانسته رضایت مشتریان را جلب کند، اگر شما هم جزء طرفداران غذاهای سنتی هستید پیشنهاد می‌کنیم این رستوران را امتحان نمایید.

افرادی که قصد لذت بردن از سفرشان را دارند می‌دانند که: می‌توانند در مجتمع‌های تفریحی بین راهی تجربه‌های جدیدی به دست آورند و سفرشان را خاطره انگیزتر کنند.

سفرها اگر به صورت یکسره و بدون استراحت باشد، لذت چندانی ندارد و شور و اشتیاق سفر را از شما دریغ می‌کند.

مجتمع گردشگری زیتون تمام نیازهای مسافران را درنظر گرفته و طبق همین الگو رستوران سنتی نبی را برای سنتی پسندها احداث کرده است.

خدمات ویژه رستوران نبی

اگر معیارهای مختلفی از جمله: تنوع، کیفیت و قیمت غذاهای سنتی دارید نگران نباشید؛

رستوران سنتی نبی بهترین خدمات را برایتان فراهم کرده و مطمئنا شما عزیزان را با لبخندی رضایت بخش، راهی سفرتان می‌کند.

همانطور که از تابلو نئونی این مرکز پیداست شما با یک رستوران vip مواجه هستید که انتظارات زیادی را می‌توانید از این رستوران توقع داشته باشید.

رفتار پرسنل، نوع برخورد مدیریت، منطقه و منوی غذاها همگی اختصاصی بوده و اوقات خوشی را برایتان فراهم می‌سازد.

مشتریان رستوران نبی

رستوران نبی مجتمع توریستی زیتون نه تنها از ساکنان قم و تهران بلکه از شهرهای دیگر نیز مشتریان ثابت و دائمی را به خود جذب کرده است.

شما هر روزه شاهد ازدحام جمعیت از سمت این رستوران هستید که این اتفاق یکی از نکات قابل توجه و مثبت این رستوران می‌باشد.

پرتردد بودن رستوران سنتی نبی باعث شده تا مواد اولیه به صورت روزانه و با کیفیتی بالا مصرف شوند؛ در نتیجه مشتریان از غذاهای این رستوران راضی باشند.

فضای داخلی رستوران نبی

در این مرکز سنتی می‌توانید از فضای موجود، برای عکاسی استفاده کنید و لحظات شادتان را ثبت نمایید.

ویو غروب آفتاب رستوران سنتی نبی برای عکاسی بسیار مناسب است و می‌تواند تصاویر جالبی را از شما به اشتراک بگذارد.

طراحی دکوراسیون این فضا به گونه‌ای است که مسافران از آن استقبال زیادی به عمل آورده‌اند، اگر شما هم به محل و دکوراسیون رستوران‌های بین راهی اهمیت می‌دهید، رستوران سنتی نبی بهترین گزینه برای شماست.

با اینکه قدمت این رستوران زیاد است اما تمام تجهیزات از جمله: میز و صندلی‌ها، وسایل استفاده شده در سرویس‌های بهداشتی، ظروف سرو و غیره همگی نو و مرتب هستند.

شما از این  وسایل هیچ رنگ پریدگی، شکستگی و یا نکاتی که آن‌ها را غیر قابل مصرف کرده باشد، مشاهده نخواهید کرد و در زیبایی مطلق غذایتان را نوش جان خواهید کرد.

پرسنل حرفه‌ای و کارآزموده این مرکز سعی داشته‌اند تا بهترین خدمات را به مشتریان ارائه کنند، شما می‌توانید به راحتی با آن‌ها گفت و گو داشته و در صدد رفع نیازهایتان از آن‌ها کمک بخواهید.

رفتار دوستان و محترمانه آن‌ها به شما کمک می‌کند تا احساس راحتی با پرسنل داشته باشد و هرگز از پرسیدن سوال‌هایتان امتناع نکنید.

دسترسی مکانی به رستوران نبی

عبور و مرور رستوران‌ها یکی از علائمی هستند که مسافران به آن توجه زیادی می‌کنند، قرار داشتن رستوران در راه اصلی می‌تواند مراجعه کنندگان مکان مورد نظر را چندین برابر کند.

رستوران سنتی نبی در جاده اصلی قرار دارد و شما از چند راه مختلف می‎‌توانید به این رستوران ورود و یا خروج داشته باشید.

شاید این نکته برای شما اهمیت زیادی داشته باشد که:

رفتن به رستوران سنتی نبی نیاز به پیاده روی ندارد و شما می‌توانید با وسایل شخصی خود درب این رستوران توقف نمایید.

این مزیت برای مسافرانی که افراد مسن و یا کودک به همراه دارند بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند کمک بزرگی برای آن‌ها به حساب بیاید.

پرسنل رستوران سنتی نبی روزانه به مدت چندین بار اقدام به تمیزکاری و نظافت داخلی و خارجی این رستوران می‌کنند تا از لحاظ ظاهری نیز پوئن مثبتی را ثبت کرده باشند.

پس از ورود به سرویس‌های بهداشتی این مجموعه، با نظافت کامل مواجه خواهید شد و هرگز بوی نامطبوع و یا آلودگی را در این مکان مشاهده نخواهید کرد.

منوی غذایی رستوران نبی

منوی غذایی این رستوران کامل است، با هر ذائقه‌ای می‌توانید از این رستوران غذا سفارش دهید تنها کافیست به غذاهای سنتی علاقه داشته باشید.

کیفیت غذایی رستوران نبی

تمام این منوی غذایی را با برنجی خوش عطر و طعم و خورشی تازه و باکیفیت می‌توانید در رستوران سنتی نبی سفارش دهید.

گوشت و یا مرغ استفاده شده در تهیه غذاهای نام برده شده، تماما کشتار روز هستند و شما هیچ نگرانی بابت مسمویت غذایی در رستوران نبی، نخواهید داشت.

در کنار غذاهایتان می‌توانید از انواع نوشیدنی، پیش غذا و یا سالاد و ترشی‌های مختلف این مرکز استفاده نمایید.

تاریخ نوشیدنی و ماست و ترشی‌های قرار داده شده در این رستوران به روز هستند، می‌توانید با خیالی راحت آن‌ها را سفارش دهید.

وزارت بهداشت در این میان نظارت کافی داشته و تمام اقدامات تهیه غذای رستوران نبی را تحت نظر خود قرار داده است.

مجوز وزارت بهداشت را می‌توانید در تابلوهای اعلانات رستوران نبی مشاهده کنید و با خیالی راحت اقدام به ثبت سفارشتان نمایید.

ساعت کاری و دسترسی به رستوران نبی

اگر در ایام تعطیل هوس سفر به سرتان زد نگران نباشید چون رستوران سنتی نبی در تمام ایام تعطیل به فعالیت خود ادامه می‌دهد و در خدمت گذاری به مسافران آماده می‌باشد.

نکته حائز اهمیت این است که: در ایام تعطیل نیز این رستوران به هیچ وجه از غذاهای گرم شده و یا از قبل مانده استفاده نمی‌کند و حتما لیست غذای شما، طبق تایم سفارش آماده می‌گردد.

در رستوران نبی واقع در مجتمع تفریحی زیتون می‌توانید به صورت 24 ساعته غذاهایی سنتی بسیار خوشمزه را سفارش و نوش جان کنید.

علاوه بر اینکه می‌توانید از فضای این مجموعه به صورت رایگان استفاده کنید، می‌توانید غذای مورد نظرتان را تهیه و به صورت بیرون بر، آن را سرو نمایید.

دسترسی رستوران سنتی نبی به پمپ بنزین و سوپر مارکت‌های مجتمع‌های دیگر به شما اجازه می‌دهد تا به آسانی از این موقعیت مکانی برای رفع نیازهای خود استفاده نمایید.

در پایان

تمام نکات گفته شده به شما کمک می‌کند تا یک رستوران عالی را برای گذراندن ساعات مختلف سفرتان درنظر بگیرید، ما در این راه سعی کردیم تا:

با انتخاب بهترین مواد اولیه و فضای جذاب، مشتریان را به سمت خود جذب کنیم و بدون هیچ اغراقی، لحظات لذت بخشی را در یاد همراهان عزیزمان ثبت و ضبط نماییم.