ویرایش محتوا
ارتباط با ما
ارتباط با ما 025-33349010

سالن آب‌وآتش مجموعه گردشگری زیتون

زمان مطالعه: 4 دقیقه

سالن آب و آتش

سالن آب و آتش یکی از سالن‌های مهم مجموعه توریستی زیتون است که مشتریان زیادی را به‌خاطر خدمات متفاوتی که ارائه می‌دهد، به خود جذب کرده است. پس از ورود به مجتمع بزرگ زیتون، از طریق مسیر یاب‌ها می‌توانید به راحتی سالن آب و آتش را جست و جو کنید و از خدمات این مرکز نهایت استفاده را ببرید.

اگر بخواهیم این سالن بین راهی را برای شما توصیف کنیم: مکانی است که می‌توانید در آن از خوراکی‌های متنوعی از جمله: غذا، سوهان و یا دیگر تنقلات خریداری کنید و در طول سفر نیز از آن‌ها نهایت استفاده را ببرید و سفر بهتری را داشته باشید.

 

 

اکبر جوجه اصیل کلبادی

میل کردن اکبر جوجه در فضایی آرام و دلنشین، خرید سوهان داغ برای سوغاتی و تهیه آذوقه حین سفر از جمله خدمات مفید سالن آب و آتش است که برای رفاه حال شما مسافرین در نظر گرفته شده است. جالب است بدانید برای میل کردن اکبر جوجه اصیل نباید مسافت زیادی را تا شمال کشور طی کنید، شما می‌توانید این یکی از این مراکز را در مجتمع گردشگری زیتون پیدا کنید.

مجموعه آب و آتش تنها مجموعه‌ی بین راهی است که در خود شعبه اصلی اکبر جوجه را جای داده و اصیل‌ترین طعم اکبر جوجه‌ را در اختیار مشتریان خود می‌گذارد. اگر قصد مهمانی گرفتن دارید و هوس کردید این بار از غذاهای شمالی خوش طعم و مزه استفاده کنید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به سالن آب و آتش مراجعه نمایید.

ظرفیت بالای این سالن به شما این امکان را می‌دهد که مهمانی‌های خود را در آنجا برگذار کنید و با کمبود جا مواجه نشوید.

 

 

خدمات منحصربه‌فرد سالن آب و آتش

در این سالن می‌توانید از خدمات یک سفره خانه سنتی نیز بهره ببرید و برای ساعت‌ها از فضای جاده و ترافیک‌های وحشتناک دور بمانید و از فضای آرامش‌بخش این محیط استفاده نمایید.

اکثر مادران و بانوان ایرانی، هنگام سفر دغدغه لباس دارند و یا در طول سفر، به لباس‌های مختلف نیاز پیدا می‌کنند. در بدو ورود به این مرکز، شما با دنیای از لباس‌های مختلف و رنگارنگ روبه‌رو می‌شوید که می‌تواند نظر مثبت شما را جدب کند. اگر در طول سفر، کودکانتان لباس خود را خیس کردند و یا اتفاقات سفر باعث شد تا شما به لباس‌های جدید نیاز پیدا کنید.

سالن آب و آتش در خدمت شماست تا با تنوع لباس‌های برند خود شما را در امر سفری بهتر یاری کند و آرامش خاطر را برای شما فراهم سازد. قیمتی که محصولات این غرفه دارند بسیار مناسب است و هرگز قیمت‌های نجومی برای فروش اجناس این مجموعه نخواهید دید.

 

کافی شاپ

کافی شاپ این مجموعه می‌تواند به ریلکسیشن شما بیافزاید و روانی آرام را برای ادامه سفر شما عزیزان، فراهم کند. در این کافی شاپ انواع: قهوه، کیک‌های یخچالی و یا کیک داغ را می‌توانید سفارش دهید و برای لحظاتی با خودتان خلوت کنید. طبق آمار ثبت شده، اکثر افراد برای شروع سفرشان به قهوه و یا هم خانواده آن نیاز دارند، در کافی شاپ سالن آب و آتش می‌توانید این نیازتان را برطرف سازید.

انواع قهوه‌های محبوب دنیا را می‌توانید در این کافی شاپ دنج و زیبا انتخاب و میل نمایید و از نوشیدن یک قهوه داغ و خوشمزه لذت ببرید.

 

 

 

سوهان داغ را از سالن آب و آتش بخواهید

سوهان داغی که در این سالن به صورت روزانه پخت می‌شود، مسافران بین راهی زیادی را به سمت خرید، جذب کرده است. لازم به ذکر است بدانید در این سالن در حضور شما، سوهان‌های داغ با انواع و اقسام مدل‌ها و مزه‌ها پخت می‌شود و شما در انتخاب‌هایتان تنوع بسیاری را دارید.

 

 

نوع بسته بندی شیکی که این مجموعه برایتان در نظر گرفته، شما را به عنوان یک فرد باسلیقه در خریدهایتان معرفی می‌کند. دست شما در انتخاب وزن سوهان اصیل قمی، باز است به صورتی که می‌توانید طبق تعداد افراد خانواری که قصد خرید سوهان را برایشان دارید:

وزن بسته بندی‌های سوهان را انتخاب نمایید و در پرداخت هزینه‌های خرید سوهان، صرفه جویی لازم را انجام دهید. بوی بی‌نظیر سوهان داغ می‌تواند تا سال‌ها در خاطر شما بماند و در سفرهای بعدی، شما را به سمت خرید از این مجتمع یاری کند. سالن آب و آتش مجتمع توریستی زیتون به شما این امکان را داده که از ورود به شهر قم به خاطر تهیه سوهان صرف نظر کنید و خریدهایتان را قبل از ورودی این شهر انجام دهید.

یا اگر در مسیر بازگشت به شهرتان متوجه شدید که خرید سوغاتی شهر قم (سوهان) را، فراموش کردید دیگر مسیر سفر را از سر نگیرید و در این مجتمع بین راهی خریدتان را انجام دهید.

 

کادوهای سالن آب و آتش

در سالن آب و آتش عروسک فروشی لوکسی قرار دارد که نظر کودکان و نوجوانانتان را به خود جلب می‌نماید، اگر برای شاد کردن کودکانتان نیاز به خرید عروسک دارید: به این غرفه مراجعه نمایید و بعد از مشاهده انواع عروسک‌های مختلف، اقدام به خرید آن‌ها نمایید و ادامه سفر را برای فرزندانتان جذاب‌تر سازید.

تنوع محصولات عروسکی در این مرکز بسیار بالا می‌باشد و اکثر مشتریان از ورود به این غرفه رضایت داشتند و خرید خوبی را از خود به جای گذاشته‌اند.

 

هایپر مارکت مجهز

هایپر مارکت بزرگی که در این سالن وجود دارد، تنوع جنسی بسیار بالایی را شامل می‌شود. فرقی نمی‌کند که به خوراکی‌های خارجی یا ایرانی علاقه دارید در هایپر مارکت این مجموعه می‌توانید انواع خوراکی‌های تازه و با کیفیت را تهیه کنید و در طول سفر از آن‌ها استفاده نمایید.

انواع ساندویچ و یا غذاهای سرد که مورد علاقه مسافران بین راهی است، را می‌توانید از این سالن خریداری کنید و با خیالی راحت تا انتهای مسیر بدون دغدغه خراب شدن، از آن‌ها میل کنید. با استراحت کردن در مجموعه توریستی- تفریحی زیتون و مراجعه به سالن آب و آتش، خستگی سفر را از تن خود و خانواده‌تان دور کنید و با شادی بیشتری مسیر خود را ادامه دهید.