ویرایش محتوا
ارتباط با ما
ارتباط با ما 025-33349010

سالن الماس مجتمع گردشگری زیتون

زمان مطالعه: 4 دقیقه

سالن الماس

به جراًت می‌توان گفت یکی از بهترین و پر تردد‌ترین سالن‌های مجموعه زیتون، سالن الماس می‌باشد؛ با دیدن عکس‌های این مجموعه نیز شاهد عظمت آن خواهید شد.

یک مسافر از استراحت گاه بین راه خود چه انتظاراتی دارد؟ چه ویژگی‌های متفاوتی می‌تواند مسافران را به یک مجموعه تجاری-تفریحی جذب نماید؟

در سالن الماس شما شاهد آپشن‌های تفریحی هستید که شاید در کم‌تر مجموعه‌ی بین راهی در سراسر کشور آن را پیدا کنید؛ با ما همراه باشید تا با امکانات این سالن به طور کامل آشنا شوید.

فرض کنید کل شب را رانندگی کرده‌اید و برای رسیدن به مقصد، ساعت‌های دیگری باید در راه بمانید و برای استراحت کوتاهی در مجتمع تجاری زیتون استقرار یافته‌اید.

انتخاب کدام مجموعه مناسب شما مسافر گرامی است؟

ما به شما سالن بزرگ الماس را پیشنهاد می‌دهیم زیرا این مجموعه دارای سلف صبحانه است و کل خستگی جاده را به یک باره از تن شما بیرون می‌کند.

شما می‌توانید با پرداخت ورودی و داخل شدن به این سالن، از انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد این مجموعه استفاده نمایید و حس تازگی را در خود زنده کنید.

یکی از عجیب‌ترین اتفاقاتی که در این سالن سر و صدای زیادی به پا کرد؛ احداث تنور و نان تنوری داغی است که برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است.

افراد مسن و یا کسانی که به صبحانه خود اهمیت زیادی می‌دهند، قطعا با دانستن این آپشن، سالن الماس را برای استراحت و میل کردن صبحانه انتخاب می‌کنند.

در این سالن شما با نوشیدن و میل کردن تمامی آیتم‌ها می‌توانید احساسی همچون در خانه خود بودن را داشته باشید و بدون دغدغه از خوردنی‌های موجود نهایت استفاده را ببرید.

روف گاردنی که این سالن در لیست ارائه خدمات خود قرار داده است شما را از استرس سفر دور می‌کند و لحظات شادی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

شمی می‌تواند به فضای سبز این سالن مراجعه کنید و هر نوع نوشیدنی و یا غذا را برای خود و دیگر همراهانتان در سفر، سفارش دهید.

تهیه آجیل تازه در طول سفر، می‌تواند شما را به سالن الماس مجتمع زیتون راهنمایی کند تا بتوانید خوش قیمت‌ترین آجیل‌ها را خریداری و میل نمایید.

در ضمن در غرفه آجیل این مرکز، انواع سوغات مانند: باسلوق، اسمارتیز و دیگر خوراکی مورد علاقه کودکان را خریداری کنید.

شاید غیر قابل باور باشد اما در سالن الماس توقف گاه بین راهی زیتون، خانه برگر وجود دارد که انواع برگر را با گوشتی تازه در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

اگر هوس همبرگرهای داغ و تازه را کردید و یا در طول سفر به ساندویچی داغ نیاز داشتید خانه برگر این سالن در خدمت شماست.

شما حتی می‌توانید سفارش همبرگر خود را به صورت بیرون‌بر ثبت کنید و پس از زمان انتظار، همبرگر داغ و خوشمزه خود را در بیرون از مجموعه، نوش جان کنید.

فست فودهای مختلف را نیز در منوی این سالن مشاهده خواهید کرد که تنوع بالایی دارند، جالب است بدانید مواد اولیه محصولات استفاده شده در این فست فود همگی تازه می‌باشند.

کیفیت مواد غذایی و نوع پخت آن‌ها توسط مسئول کیفی سازمان بهداشت تست می‌شود و شما می‌توانید با خیالی راحت سفارشتان را ثبت نمایید.

عطر سوغاتی است که مختص شهر به خصوصی نیست، پس اگر از مسافرت بر‌گشتید و زمان مناسب برای خرید هدیه نداشتید؛ در غرفه سالن الماس می‌توانید این هدیه ماندگار را تهیه نمایید.

تنوع عطر در این سالن بسیار بالا می‌باشد و پس از ورود به این سالن، بوی خوش عطر‌های مختلف و ماندگار مشام شما را تازه می‌کند.

استفاده روزانه از عطر و ادکلن‌های مختلف به تمامی افراد پیشنهاد می‌شود، اگر در طول سفرتان نیازی به این قبیل از محصولات داشتید این مجموعه در خدمت رسانی به شما عزیزان حاضر است.

با خرید عطر‌های لوکس و اورجینال، طروات و پرستیژ کاریتان را برای همیشه حفظ کنید و در یاد و خاطر افراد، ماندگار باشید.

سرویس بهداشتی یکی از الزامات هر سالن بین راهی است، شما با انتخاب سالن الماس، دیگر نیازی به ورود دیگر سالن‌ها ندارید و در همین لوکیشن می‌توانید تمام خواسته‌های خود را به اجابت برسانید.

سرویس بهداشتی مجزا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، یکی از علائمی است که افراد این سالن را برای اسکان موقت انتخاب می‌کنند.

بدلیجات نیز در غرفه مربوطه موجود می‌باشد و شما می‌توانید در میان راه سفرتان، اکسسوری‌های خود را تکمیل کنید و به زیبایی خود بیافزایید.

کسانی که قصدشان از سفر، رفتن به عروسی و یا مهمانی‌های مختلف است با انتخاب این غرفه می‌توانند از تنوع اکسسوری‌ها لذت ببرند و لوازمات مربوط به مهمانی خود را تکمیل کنند.

سوپر مارکت، قلب سالن‌های بین راهی است اگر سالنی از سوپر مارکتی تکمیل و مجهز برخوردار نباشد بازدید کنندگان کم‌تری را نسبت به دیگر سالن‌ها جذب می‌کند.

سوپر مارکتی که در مجتمع الماس واقع شده، به‌روزترین خوراکی‌های روز دنیا را با تاریخ انقضایی بلند مدت به فروش می‌رساند.

به صورت روزانه، خوراکی‌ها در این مرکز شارژ می‌شوند و شما در غرفه هرگز شاهد مواد غذایی و خوراکی تاریخ گذشته نخواهید بود.

مواد غذایی و یا نوشیدنی‌های سرد این سالن، همیشه درون یخچال‌ها قرار می‌گیرند تا شما بتوانید از مطلوب بودن دمای محصولات خریداری شده، لذت را برید.

در این مجموعه، خوراکی‌ها با تعداد بالا موجود هستند و اگر برای اکیپ و یا سفرهای اردویی به خوراکی مخصوص با تعداد بالا نیاز داشتید، غرفه سوپر مارکت سالن الماس پاسخ گوی نیاز شما به بهترین شکل است.

عدم وجود کافی شاپ در مجموعه‌های بین راهی، مسافر را از توقف بین مسیر باز می‌دارد؛ کافی شاپ‌ها باید حتما از منوی متنوعی برخوردار باشند تا مسافران جذب آن شوند.

در سالن الماس کافی شاپی حرفه‌ای با کارکنان کاربلد وجود دارد که می‌تواند به بهترین شکل و با دیزاینی مخصوص، سفارش شما را برایتان سرو کنند.

قهوه، کیک، پیش غذاهای مختلف از جمله مواردی هستند که در این سالن به صورت اختصاصی آماده می‌شود و در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

می‌توانید فضای بسیار دنج این کافی شاپ را برای عکاسی انتخاب کنید و عکس‌هایی قشنگ در فضایی بسیار شیک و زیبا به ثبت برسانید.

بدانید و آگاه باشید با انتخاب سالن الماس می‌توانید امکانات ویژه‌ای را نسبت به دیگر سالن‌ها دریافت کنید و خاطرات قشنگ‌تری را از سفر خود، به یاد داشته باشید.