ویرایش محتوا
ارتباط با ما
ارتباط با ما 025-33349010

کافه آقای قهوه مجموعه گردشگری زیتون

زمان مطالعه: 4 دقیقه

عطر و طعم اصلی قهوه بین راهی را از آقای قهوه مجتمع گردشگری زیتون با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا بخواهید.قهوه نوشیدنی گرمی است که در تمام فصول سال طرفداران مخصوص خود را دارد، سرو قهوه به روش‌های مختلفی صورت انجام می‌شود.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که علاقه‌مند به قهوه هستید، برای یک بار هم که شده از کافه آقای قهوه دیدن فرمایید.طبق آمار اعلام شده بین شهری، تعداد مصرف‌کنندگان قهوه از دیگر غذاها و یا نوشیدنی‌های مختلف بیشتر است.

قهوه می‌تواند برای رانندگان سفر هیجان انگیزتری را به ارمغان بیاورد و خستگی را از تن این افراد بیرون کند.

 

کافه آقای قهوه - مجتمع زیتون
کافه آقای قهوه در مجموعه گردشگری زیتون

 

منوی کافه آقای قهوه

آقای قهوه همانطور که از نامش پیداست تخصصی بر روی عرضه قهوه و هم خانواده آن فعالیت می‌کند اما این کافه واقع در مجتمع توریستی زیتون منوی دیگری را نیز ارائه می‌دهد.

انواع چیپس و پنیر این روزها بسیار پرفروش است و جوانان امروزی که به فست و فود علاقه زیادی نشان می‌دهند، این غذا را به کرات انتخاب می‌کنند.

جالب است بدانید حتی در سفرهایتان نیز می‌توانید به مجتمع تفریحی زیتون مراجعه کنید و این غذای بسیار خوشمزه را از کافه آقای قهوه سفارش دهید.

چیپس و پنیرهای ارائه شده در کافه آقای قهوه با بهترین کیفیت و زیباترین دیزاین‌ها تقدیم شما عزیزان می‌گردد تا خاطره‌ای به یاد ماندنی را در ذهن شما ثبت کند.

چای ماسالا همیشه به عنوان یکی از بهترین چربی سوزها نقش داشته است پس اگر بعد از میل کردن غذاهای چرب نیاز به یک دمنوش چربی سوز داشتید، چای ماسالا را سفارش دهید.

اگر به دنبال یک اسپرسو غلیظ و حرفه‌ای هستید بدانید بهترین انتخاب برای شما عزیزان آقای قهوه می‌باشد چراکه این کافه به روزترین دستگاه‌ها را در آشپزخانه خود جای داده است.

طعم شیرین هات چاکلت طرفداران مخصوصی را به خود جذب کرده است اگر قصد دارید از منوی کافه آقای قهوه یک نوشیدنی گرم و شیرین را انتخاب کنید که:

سردی هوا را به طور کامل از بین ببرد و تا عمق وجود شما را گرم کند، هات چاکلت‌های این مجموعه را امتحان نمایید.

آیس موکا یک نوشیدنی خاص است که ذائقه‌های مختلف را به خوبی جلب می‌نماید اگر هوس یک نوشیدنی خنک بر پایه قهوه کردید قطعا آیس موکا بهترین گزینه است.

کافی میکس و کاپوچینو نیز در منوی آقای قهوه قرار دارد که می‌توانید آن‌ها را سفارش دهید و ادامه سفر را با لذت بیشتری طی نمایید.

در بین غذاهای مسافرتی، اسنک یک گزینه بسیار عالی می‌باشد چراکه شما می‌توانید این غذا را در ادامه سفر نیز میل کنید و زمان را برای سرو غذا در کافه، تلف نکنید.

طعم اسنک مورد علاقه خود را به اپراتور آقای قهوه اعلام نمایید و پس از استعلام موجودی، از میل کردن آن لذت ببرید.

هر ایرانی برای شروع سفر خود حداقل به یک فلاسک چای نیاز دارد، اگر جزء چای خورهای قهار هستید می‌دانید که:

در بین راه ممکن است چندین بار به پر کردن فلاسک خود نیاز پیدا کنید، پس بهتر است از اولین کافه‌ای که دیدید آذوغه سفر خود را (چای) تأمین نمایید.

در کافه آقای قهوه همیشه چای با بهترین عطر و طعم آماده است تا مسافران بتوانند بدون معطلی، از چای تازه دم استفاده نمایند.

 

 

 

ساعت کاری و آدرس کافه آقای قهوه

افرادی که صبح‌ها سفر خود را آغاز می‌نمایند در جریانند که اکثر کافه‌ها از ظهر، فعالیت خود را آغاز می‌کنند و این یک معظل بزرگ است اما:

در کافه آقای قهوه، کارکنان از ساعت 9:30 صبح فعالیت خود را آغاز و تا 00:00 بامداد آماده خدمت رسانی به شما هستند.

تمامی منوی این کافه را می‌توانید از ساعت‌های اعلام شده سفارش دهید و آن‌ها را نوش جان کنید.

پس از ورود به مجتمع گردشگری زیتون، تابلویی را تحت عنوان کافه آقای قهوه مشاهده خواهید کرد که جاده‌ای صاف را به همراه دارد.

انواع وسایل نقلیه و عوامل انسانی می‌توانند در راحت‌ترین حالت ممکن به این جاده مجتمع گردشگری زیتون (آقای قهوه) دسترسی پیدا کنند.

حتی اگر افراد مسن را در طول سفر به همراه دارید، می‌توانید از مبل‌های بیرون و داخل کافه نیز برای سکونت این عزیزان استفاده نمایید.

 

 

 

سابقه کاری کافه آقای قهوه

آقای قهوه یکی از کافه‌های معروف استان قم است که با سابقه طولانی مدت توانسته نامی درخشان را از خود به جای گذارد.

12 سال کسب تجربه به مدیران و کارکنان این کافه اجازه داده تا کیفیت و عملکردی بهتر را از خود به نمایش بگذارند.

همانطور که می‌دانید خروجی یک قهوه خوب، به عواملی همچون:

دستگاه‌های مرتبط

سابقه کار کارکنان و دست اندرکاران

برند و مارک قهوه

و عوامل دیگر بستگی دارد.

کافه آقای قهوه تمام عوامل گفته شده را با بهترین عملکرد در خود جای داده است تا مسافران و مجاوران آن بتوانند، قهوه و مشتقات آن را با طعم و مزه‌ای اصیل دریافت نمایند.

شعبه اصلی آقای قهوه در صفاشهر می‌باشد و مجتمع توریستی زیتون، دومین شعبه این کافه بزرگ و حرفه‌ای را در خود جای داده است.

تمامی آیتم‌های ارائه شده کافه آقای قهوه در شعبه مجتمع زیتون از لحاظ کیفیت و قیمت با شعبه صفاشهر برابری دارد و شما همه خدمات را به صورت یکسان دریافت خواهید کرد.

 

 

 

 

کیفیت مواد کافه آقای قهوه

اصالت کالای قهوه‌های ارائه شده در کافه آقای قهوه، مورد تأیید مدیران خرید و فروش این مجموعه می‌باشد؛ پس با خیالی راحت آن‌ها را میل کنید.

قهوه اگر اصیل نباشد ممکن است خسارت‌های جبران ناپذیری را به سلامت جسم شما وارد کند، پس در انتخاب کافه‌های دقت زیادی داشته باشید.

در کافه آقای قهوه، قهوه‌ها به میزان مصرف در تهیه آیتم‌های مختلف، استفاده می‌شود و هیچ گاه قهوه‌های کهنه در ساخت سفارش‌ها نقشی ندارد.

اسنک و یا چیپس و پنیری که در این کافه به فروش می‌رسد با تازه‌ترین موادها تهیه می‌شود پس از سلامت آن‌ها مطمئن باشید.

تمام پروتکل‌های بهداشتی (هم برای کارکنان و هم برای تجهیزات این کافه) رعایت می‌شود و شما با یک مجموعه کاملا قابل اطمینان، طرف خواهید بود.

کافه آقای قهوه می‌تواند سرویس‌های مختلفی را در ساعاتی که در این مجموعه سپری می‌کنید به شما ارائه دهد، تنها کافیست سفارشتان را ثبت نمایید و در مدت زمانی کوتاه آن‌ها را دریافت نمایید.